Contact gegevens
- Redknot Hosting B.V.
- Kasteleinenkampweg 7B
- 5222 AX 's-Hertogenbosch
- T. 073 623 73 79
- www.redknot.nl
- support@redknot.nl
Extra - Afwezigheidsmelding handleiding
Op deze pagina leest u hoe u een vakantie- of afwezigheidsmelding moet instellen.
In deze handleiding is Jan Janssen als voorbeeld gebruikt (neem dit dus niet letterlijk over).

Stap 1

Zorgt ervoor dat u bent ingelogd via webmail, open een webbrowser en ga naar www.domeinnaam.nl/webmail (vervang domeinnaam door uw eigen domeinnaam).
Stap 2

- Log in met uw gebruikersnaam (uw e-mail adres) en vul uw wachtwoord in;
- Klik vervolgens op "Inloggen".
Stap 3

Klik op "Instellingen".
Stap 4

Klik op het tabblad "Filters".
Stap 5

Klik op het rechter plus icoontje.
Stap 6

- Vul bij "Filternaam" de naam van de filter in (handig is bijv. afwezigheidsmelding);
- Kies voor de optie "Alle berichten";
- Selecteer "Beantwoord met bericht".
Stap 7

- Voer bij "Bericht" uw vakantie- of afwezigheidsmelding in zoals u wilt dat deze wordt verzonden;
- Bij "Aanvullende lijst van ontvangende e-mailadressen (komma gescheiden)" voert u uw eigen e-mailadres in. Indien u meerdere e-mailadressen heeft die in deze mailbox uitkomen (mail aliassen) dient u deze gescheiden door een komma in te voeren;
- Bij "Hoe vaak het bericht verzenden (in dagen)" kunt u aangeven hoe vaak per dag het vakantie- of afwezigheidsmelding naar een ontvanger verstuurd wordt (1 is aan te raden);
- Klik vervolgens op "Opslaan".
Uw vakantie- of afwezigheidsmelding is nu aangemaakt.
Stap 8

Om het verzenden van uw vakantie- of afwezigheidsmelding stop te zetten kunt u de filter in zijn geheel verwijderen, of uitschakelen zodat u het bericht kunt hergebruiken indien nodig.